sobota, 6 lipca 2024

Coś tam napisałem... ale to kiedyś

Lubię pisać. Sprawia mi to przyjemność. Zdarzyło się, że dla uwolnienia kreatywności napisałem jakieś opowiadanie lub fanfiction, które potem wrzucałem na nieistniejącą już Polską Bazę Opowiadań i Fanfiction. W ostatnim czasie zacząłem "przerzucać" moją twórczość na blogi w całości poświęcone danej historii. Blogi, w dużej mierze stanowią moje brudnopisy, ale nie będzie mi przeszkadzać jeśli do nich zajrzycie. Są jeszcze w rozsypce, jakby co ;p

Poniżej znajduje się lista:

  • Slasher - autorska parodia horroru klasy b - powiedzmy, że prawie zakończone tj. nadal "przerzucam" rozdziały na blog i pewnie będę dodawał jakieś poboczne historie
  • Lodowa bariera- fanfiction do jednego z archetypów gry karcianej Yu Gi Oh! - w trakcie, możliwe, że pojawią się inne rzeczy
  • Nadprzyrodzony - fanfiction do pokemonów w konwencji horroru - zakończone, może dodam coś jeszcze w przyszłości  
  • Odczarowani - luźne interpretacje bajek i baśni braci Grimm w konwencji horroru

Lista będzie aktualizowana

1 komentarz:

  1. Ale fajnie, że dajesz linki do swoich tekstów! One nie mogą przepaść.

    Nie zapomnij dodać Bez tytułu i wszystkich tekstów o forum!

    OdpowiedzUsuń