sobota, 21 lutego 2015

American Idol; ogłoszono nazwiska półfinalistów

Nareszcie! Ogłoszono listę 24 półfinalistów 14 edycji programu American Idol. Muszę przyznać, że po ostatnich dwóch sezonach, z których pierwszy był nudny, a drugi beznadziejny, ten daje światełko nadziei. Harry przestał robić z siebie idiotę, opinie jurorów są bardziej zbalansowane, a poziom uczestników zadowalający. Bardzo spodobał mi się motyw z "przedstawieniem" najlepszej 24 jeszcze przed pokazaniem relacji z castingów. Dało to trochę smaczku i zachęciło do dalszego oglądania:


Co mi się nie podobało to montaż. Zbyt dużą uwagę poświęcano uczestnikom, którzy potem dotarli, niespodzianka, do półfinału. Pozostali, czyli osoby odpadające na etapie Hollywood Week posłużyły wyłącznie za statystów, którzy i tak w większości nikogo nie obchodzą. Rozumiem, że produkcja chce, aby widzowie zapoznali się i zapamiętali jak najlepiej przyszłego zwycięzcę, ale bez przesady. Wolałbym trochę tajemnicy. Tyle pochwał i nagan za dotychczasowe odcinki. Poniżej moja ocena półfinalistów, których występy można znaleźć chociażby na oficjalnym kanale YouTube.

Shannon Berthiaume - nie pamiętam jej z poprzednich etapów, ale zachwyciła mnie. Nie jest faworytką, ale mam nadzieję, że okaże się dla wszystkich wielką niespodzianką.
Tyanna Jones - mam nadzieję, że nie będzie miała problemów z awansem do top 10, bo jest to jedna z ciekawszych dziewczyn. Ma charyzmę.
Jax - świetnie czuje się na scenie i to widać przy każdym występie. Zdziwię się, jeśli nie dojdzie do finałowej czwórki.
Maddie Walker - szczerze powiedziawszy nie rozumiem hałasu, który zrobili wokół niej, a przy okazji wyrolowali Rachel. I tak nie wygra. Najwyżej dotrze do top 6, odpadnie i nikt nie będzie o niej pamiętał.
Adrianna Duru - ma kawał głosu, ale nie widzę aby powtórzyła sukces Candice. Ewentualnie dostanie się do finału dzięki dzikiej karcie i odpadnie jako pierwsza.
Loren Lott - uwielbiam ją. Ma charakter i pomimo słabszych występów daje sobie radę. Mam nadzieję, że uda jej się w przyszłym tygodniu.
Lovey James - kto? 
Shi Scott - wybranie jej do 24 jest błędem. To znaczy... Lubię Shi jako osobę, ale jej występy są strasznie chaotyczne i nieprzemyślane.
Joey Cook - najbardziej charakterystyczna wizualnie i wokalnie dziewczyna. Wydaje mi się, że ludzie nie do końca będą zachwyceni jej oryginalnością i szybko się pożegna z programem.
Alexis Gomez - trzymam za nią kciuki i podziwiam za to, że postanowiła zaśpiewać po hiszpańsku. Niestety poza tym nie wyróżnia się niczym i ginie w tej grupie.
Katherine Winston - ładny głos. Zasługuje na miejsce w finale.
Sarina Joi-Crowe - największa niespodzianka wśród dziewczyn. Nie pamiętałem jej z poprzednich etapów, a tymczasem podczas występu w "House of Blues" rozbłysła. Mam nadzieję, że dojdzie daleko, a kto wie? Może i wygra?

Clark Beckham - miał fajny występ, ale kompletnie nie pamiętam go z poprzednich etapów. Jak dla mnie statysta, ale znając historię American Idol ma spore szanse na finał.
Rayvon Owen - ze względu na wokal jest moim faworytem wśród panów, ale mam przeczucie, że zostanie olany na rzecz "ładnych" wokalistów.
Daniel Seavey - nie lubię go. Dobra, ma ciekawą barwę głosu, ale sam jest strasznie sztuczny.
Michael Simeon - myślę, że ze spokojem wejdzie do finału. Nie wiem, czy jest na tyle mocny, aby mierzyć się o tytuł idola z gigantami, ale z pewnością  znajdzie się w najlepszej 5-6.
Adam Ezegelian - zabawny typ, ale nie wróżę mu sukcesu. To znaczy liczę, że przejdzie do finału, ale potem może być jednym z pierwszych wyeliminowanych.
Nick Fradiani - dziadek kompletnie nic nowego nie wnosi.
Qaasim Middleton - jako performer jest świetny, ale już jako wokalista to średni. Nie jestem przekonany.
Savion Wright - w zasadzie nie mogę o nim nic powiedzieć.
Riley Bria - z całym szacunkiem: nie. Już wolę Daniela.
Trevor Douglas - niespodzianka tego sezonu.Swoimi występami potrafi przyciągnąć i utrzymać uwagę widowni. Nie zdziwię się, jeśli znajdzie się w finałowej trójce wraz z Jax i Sariną.
Quentin Alexander - jest mi obojętny.
Mark Andrew - bardzo mi się podoba, ale nie widzę w nim zwycięzcy. Z odrobiną szczęścia zajmie miejsce 8-12.
Moje przewidywania na finałowe koncerty? Tak naprawdę wszystko okaże się po występach za tydzień. Jednak na podstawie dotychczasowych występów mogę strzelać, że do top 12 wejdą z dziewczyn: Tyanna, Jax, Katherine, Sarina, Loren oraz Maddie (niestety - chociaż liczę na Shannon), zaś z chłopaków: Michael, Trevor, Mark, Nick, Rayvon i Daniel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz