poniedziałek, 13 października 2014

Wpis narzekający

Wpis o charakterze marudząco-narzekającym, którego lektura nie jest obowiązkowa. Zacznę od tego, że czuję potrzebę napisania czegoś, a dokładniej kontynuacji napoczętego wcześniej tworu. Jak na złość takie chęci dostaję zwykle, gdy nie mam czasu, albo totalnego lenia uniemożliwiającego stuknięcia kilka razy w klawiaturę. Chciałbym znaleźć na to czas chociażby w święta, ale kto tam wie? Co może być gorsze? Nocka, a po niej następna. Tydzień pięknie się rozpoczyna. Cytując Powolniaka: "No, ładnie". Z plusów obejrzałem nowe odcinki American Horror Story oraz Survivor. AHS rozpoczął się ciekawie, zaś jeśli chodzi reality show to był to pierwszy dobry odcinek w tym sezonie. Narzekania koniec.

edit:
Zbliża się moje ulubione święto - Wszystkich Świętych, nie Halloween. Lubię jego klimat, kiedy cmentarze lśnią kolorowymi zniczami, jest nieco chłodniej i bardziej refleksyjnie. Dlatego następne posty będą krążyły wokół tematyki duchów, potworów, czyli mojego ulubionego gatunku - horroru.

3 komentarze:

  1. O, a jaki twór chcesz kontynuować?

    Właśnie ja też obejrzałam nowe AHS. Trochę mnie zasmuciło, że czołówka nie wykorzystała starej melodii, ale tak ogólnie sezon zapowiada się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, marzy mi się kontynuować wszystko co zacząłem: Liyah (na tym zależy mi najbardziej), Mikan, Bez tytułu, Kaitlin, Słowiańska bajka... Najgorsze jest to, że wszystkie projekty są już dawno ukończone w mojej głowie, ale leń nie pozwala mi przejść do działania.
    Wykorzystali starą melodię, ale zmienili ją na maksa. Jednak o wiele bardziej od melodii przeszkadzają mi te "lalki" z czołówki - zupełnie nie czuję w nich klimatu z poprzednich czołówek.
    W drugim odcinku pojawi się Emma w nerdowatych okularach <3 Chyba będzie moją ulubioną postacią. Aż zamarzyło mi się zrobienie jakiegoś "halołinowego" topu postaci z AHS - szkoda, że mi się nie chce ;/ Może ty się tego podejmiesz, Meg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję cię stary, mam podobnie.

      Lalki poniekąd wpasowywały się w motyw cyrku i zabawy. Ale fakt, trochę odstające od reszty czołówek.

      Usuń