piątek, 14 października 2016

Co dalej?

- Co dalej? - zapytałem niepewny.
Ona spojrzała na mnie z tą swoją wyższością, od której robiło mi się niedobrze.
- Dalej... - odparła, udając zamyślenie. - Dalej się zobaczy.
Byłem wystarczająco przygnębiony, a jej zdawkowe odpowiedzi wprowadzały mnie w jeszcze większy smutek. Spojrzałem na blog. Był, jaki był i inny nie będzie - pomyślałem sobie i raz jeszcze zapytałem Wenę o jego dalszy los...

Postanowiłem zakasać rękawy i ponownie ułożyć sobie jakiś plan blogowej działalności i przy okazji spróbować się go trzymać:
- tematy pokemonowe - niedługo kupię sobie grę z najnowszej, siódmej już, generacji kieszonkowych stworów i postanowiłem, że od czasu będę chwalił się na blogu swoimi osiągnięciami w grze. Ponadto planuję tematy poświęcone pokemonom ogólnie, ale póki co nie mam (ale zamierzam mieć) dokładnej wizji
- filmy - mam zamiar uaktualnić zakładkę ulubione filmy o kolejne tytuły, a z racji, że w tym roku pochłonęły mnie bez reszty kryminały, w pierwszej kolejności pojawi się post o najlepszym filmie kryminalnym świata
- talent show - w tym i w przyszłym roku mam zamiar rozszerzyć zakładkę reality show o programy promujące talenty i wiąże się to z plotkami o reaktywacji Idola. Poza tym mam zamiar komentować odcinki półfinałowe Mam Talent. W tej kategorii pojawi się jeszcze jedna niespodzianka i tu mam nadzieję, że spodoba się ona Vampirci, chociaż... Kto wie?
- manga - na przeciwko mnie znajduje się półka, a na niej stos nieprzeczytanych mang, trzeba się za to zabrać i możliwe, że coś zrecenzować
- propozycje - jestem otwarty na sugestie. Wszelkie pomysły na tematy, wyzwania, czy rady odnośnie samego bloga.

2 komentarze:

  1. Fajnie zmieniony wygląd. Tak na Halloween XD.

    A z tematów, to tylko filmy i mangi wzbudziły moją ciekawość. Pokemonów nie lubię, a talent show nie oglądam.

    Ty, a nie chcesz czegoś o horrorach robić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D
    Tak sam z siebie to o horrorach niczego nie planuję. Chyba że masz jakąś ciekawą propozycję.

    OdpowiedzUsuń