poniedziałek, 4 lipca 2022

Wakacyjne wyzwanie 2022

Nie myślałem, że będę jeszcze pisał coś na blogu, a jednak. Rozpoczyna się siódma edycja wakacyjnego wyzwania. W tym roku razem z Planety Kapeluszy przygotujemy dla siebie wakacyjne plany podróży. Pisząc ten wstęp znam już mój cel wycieczki, a więc pozostaje mi go zrealizować.

 Zasady wyzwania pozostają niezmienne:

1. Wybieramy książki/filmy/seriale/inne dzieła kultury, z którymi druga osoba musi się zapoznać, a następnie zrecenzować. Ma na to dwa tygodnie. 

2. Dzieła kultury mają "luźno" odpowiadać hasłom zaproponowanym do wyzwania (motyw przewodni: plan podróży).

3. Jeśli proponowane są seriale to musi być to odcinek pilotowy. Dopuszcza się wybór odcinka "ze środka", jeśli odcinek stanowi odrębną całość, jest fillerem, nie jest kontynuacją wątku z poprzedniego odcinka.

4. Nie możemy samodzielnie wybrać hasła. Kolejność haseł w danym etapie wybiera osoba zadająca.


Teksty
Plan podróży
Oskar Gilbert Meg
Cel podróży
tajna baza 
wojskowa
Star Trek:
DS9
miasteczko 
z lat 50-tych
Miasteczko 
Pleasantville
Środek lokomocji
koń
Lucky Luke
samolot
Kierunek: Noc
Nocleg
Button House
Ghosts UK
Crockett Island
Nocna msza
Towarzysz podróży
Sam
Kto zje zielone
jajka sadzone?

pani Brisby
Tajemnica IZBY

Przewidywany czas zakończenia wyzwania 28.08.2022.

1 komentarz:

  1. "Nie myślałem, że będę jeszcze pisał coś na blogu, a jednak." Szczerze, to ja się cieszę, że jakoś idzie. Wakacje bez Ciebie byłyby nudne.

    I jaki malowniczy atol znalazłeś jako ilustrację!

    OdpowiedzUsuń