niedziela, 10 czerwca 2018

Cubone, sikanie do ucha i spotkanie z duchem...

czyli 50 ciekawostek o... o mnie
 
  1. Umiem jeździć na deskorolce. Kiedyś trochę jeździłem. Niedawno postanowiłem przypomnieć sobie deskorolkę. I wiecie co? Jeszcze się nie wyjebałem.
  2. Nie mam i nie chcę mieć prawa jazdy. To mnie po prostu nie kręci. 
  3. Nie lubię jeździć samochodem nawet jako pasażer.
  4. Jadąc w autobusie patrzę w okno na przeciwko zamiast w "swoje". Czasem wygląda jakbym się gapił na pasażera po przeciwnej stronie.
  5. Jestem cierpliwy.
  6. Jestem uparty.
  7. Jestem słowny. Wywiązuję się z obietnic.
  8. Nie lubię ludzi, którzy myślą, że cały świat powinien podporządkować się im.
  9. Bardzo mocno przeżywam krytykę (nieważne, czy słuszną, czy nie).
  10. Moim największym kompleksem są zęby – dyscośtam... Niestety aparaty są dość drogie.
  11. Choruję na serce.
  12. I nie powinienem pić tyle kawy, ale bardzo lubię.
  13. Nie słodzę herbaty. Kiedyś piłem herbatę z cukrem. Teraz po prostu nie podchodzi mi.
  14. Za to słodzę i mlesię kawę.
  15. Ulubione jedzenie: makaron.
  16. Nie znoszę jajecznicy.
  17. W ogóle nie lubię jeść.
  18. Kiedyś lubiłem piec ciasta, teraz już mi się nie chce.
  19. Wolę Pepsi od Coca Coli.
  20. Moim ulubionym pokemonem jest Cubone. Czyż nie jest uroczy?
  21. Moja ulubiona gra (i najlepsza gra świata) to Pokemon Emerald.
  22. Najlepsze fanfiction, które napisałem, to "Pokemon Jhnelle". Jest to projekt, który powstawał około roku i włożyłem w niego mnóstwo wysiłku.
  23. W wieku ośmiu lat pod wpływem książki "Puc, Bursztyn i goście" postanowiłem napisać własną "książkę". Bohaterem był mój kot. Książka nie odniosła spodziewanego sukcesu.
  24. Lubię pisać, bo to pomaga mi odciąć się od kłopotów. Niestety, musiałem się o tym przekonać.
  25. W wieku siedmiu lat potrącił mnie samochód. Zrobiłem fajny obrót w powietrzu i, o dziwo, skończyło się na siniakach.
  26. Jak byłem młodszy i uczyłem się liczyć, myliłem miejscami sześć i siedem. Szło tak: pięć, siedem, sześć, osiem.
  27. Będąc jeszcze młodszym nasikałem ojcu do ucha. To historia, która plącze się w mojej rodzinie od bardzo dawna. Moje łóżeczko stało przy łóżku rodziców. Obudziłem się nocą i postanowiłem zrobić sobie wycieczkę do rodziców. Po drodze zgubiłem pieluchę. Stanąłem jakoś nad ich głowami i...
  28. Urodziłem się w Świnoujściu, ale od tamtego czasu nie byłem w tam.
  29. Niedługo chcę tam pojechać, prawdopodobnie w sierpniu.
  30. Chciałem iść do szkoły plastycznej, ale stwierdziłem, że nie dałbym sobie rady.
  31. Za przyjacielem wskoczę w ogień.
  32. Jeśli ktoś potrzebuje pomocy, pomagam.
  33. Moim bohaterem jest moja mama, chociaż nigdy jej tego nie powiedziałem, a jest super. Jest pracowita, silna i w najbardziej kijowych momentach potrafiła zadbać o dom i mnie.
  34. Ulubiony kolor: pomarańczowy.
  35. Wolę koty od psów.
  36. Mam psa i dwa koty.
  37. Jestem jedynakiem.
  38. Nie potrafię pracować w zespole. Ciężko mi to przychodzi, a może po porostu zależy z kim jestem w zespole?
  39. Kolekcjonuję książki, filmy, mangi. Przydałaby mi się jakaś nowa półka.
  40. Ostatnio pokochałem horror "Rytuał". Jest niesamowity.
  41. Jestem oszczędny, a przynajmniej staram się być.
  42. Nie palę papierosów. Ba, nigdy nie potrafiłem spróbować.
  43. Kiedyś widziałem ducha. Nie, nie przyśniło mi się!
  44. Ale ostatnio zacząłem spisywać swoje sny, bo są zdrowo pokręcone.
  45. Kiedyś lubiłem kabarety. Teraz mnie denerwują.
  46. Znak zodiaku rak. Nie wiem, co to znaczy. Chyba tyle że urodziłem się w lipcu.
  47. Nocny ze mnie marek.
  48. Chciałbym dokonać czegoś wielkiego.
  49. Niektórzy twierdzą, że posiadam poczucie humoru, ale ja tam nie wiem...
  50. Czasem lubię iść na spacer i kręcić się tak bez celu w tą i z powrotem.

2 komentarze:

  1. "Za to słodzę i mlesię kawę."
    Słowo "mlesić" wchodzi do mojego słownika. Jest piękne.

    I tak jak się spodziewałam, Twoje ciekawostki są naprawdę zaskakujące i mało co wiedziałam. Historia o sikaniu ojcu do ucha mnie rozwaliła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz coś więcej o tym duchu. Choćby w temacie o dziwnych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń