niedziela, 6 maja 2018

Plany blogaskowe na kolejne miesiące

Tak dla zmobilizowania sił i chęci. Porównując ten rok do poprzedniego odnoszę wrażenie, że powróciła mi pasja do pisania. Znowu dobrze czuję się na blogu. O wiele chętniej i łatwiej przychodzą mi pomysły i realizacja kolejnych tekstów. W tym poście chciałbym przedstawić pomysły na najbliższe miesiące.
  • ulubione filmy, po długiej przerwie na blogu pojawił się post o filmie Zagadka zbrodni, w kolejce czeka już następny tytuł i tym razem będzie to komedia
  • reality show, początkowo chciałem zrobić jakiś ranking najlepszych/najgorszych twistów w Survivor, ale teraz skłaniam się do jakiejś oceny twistów w programach ogólnie. Kiedy? Myślę, że po zakończeniu Survivor: Ghost Island
  • ranking found footage, w ostatnim materiale video pojawił się film z nurtu found footage i tak sobie pomyślałem o stworzeniu jakiejś topki ulubionych postaci z found footage, nie natknąłem się nigdzie na taki ranking, a więc dlaczego nie być pierwszym? Zastanawiam się tylko, czy zrobić to w formie pisemnej, czy video (nie ukrywam, że na kanale chciałbym mieć różne filmiki, nie tylko te dotyczące 13 miesięcy grozy)
  • ekranizacje - do tego przemierzam się od jakiegoś miesiąca, chciałem przedstawić cztery świetne ekranizacje słabych książek, problem w tym, że ciężko mi idzie czytanie tych książek
  • 13 miesięcy grozy - wyzwanie na czerwiec
  • wakacyjne wyzwanie - to chyba największy znak zapytania. Z jednej strony chciałbym stanąć do wyzwania, lubię poznawać nowe rzeczy, ale z drugiej jest to czasochłonne i dla mnie i dla osób, które się decydują na udział. Jeśli się pojawi to lipiec-sierpień, a może nawet sierpień- początek września lub w jakiejś mini formie. 


Jeśli macie jakieś swoje propozycje, porady, inne komentarze, piszcie. W ogóle to głowa nie przestaje mnie boleć, mimo iż zeżarłem tabletkę przeciwbólową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz